25.7.2010

Rain is falling down on the sidewalk


Irene: Mooi! Mä oon toinen tän blogin kirjoittajista ja ajateltiin Iinan kanssa että esitellään ittemme näissä ekoissa postauksissa että te pääsette vähän kärryille, tai ainakin tiiätte kumpi on kumpi.

Tänään me käytiin kaupungilla kattelemassa vikat alet ja mun oli tarkotus etsiä farkkuja, koska mä onnistuin jotenkin rikkomaan kaks paria ennen lomaa. Didn't work! Ginatricotiin oli tullu niiiiin paljon kaikkia ihania uutuuksia, että kahlattiin niitä enimmäkseen läpi ja mun oli pakko lopulta ostaa yks paita, joka ei ollu alennuksessa.
Huomenna (tai no tänään) ois tarkotus lähtee kiireellä Itikseen ostaa ruusua ja mennä sieltä sitten Oonan konfirmaatiojuhliin niille. Katotaan jos huomenna tulee multa postausta, ainakin Iinalta.
Pitäkää kiva sunnuntai! <3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .