12.8.2010

I've learned to take the good, the bad and breathe


Irene: Oltiin tänään Mellun kanssa kaupungilla ja kierreltiin parit kaupat ja käytiin sushilla (+jäätelö). Yks niistä kaupoista missä käytiin sattu olemaan toi uus H&M Home mikä sijaitsee siinä Aleksanterinkadulla sopivasti Monkin ja Weekdayn vieressä ja se on iiiihana kauppa. Rakkautta ensisilmäyksellä ;-).
Kotona mä kattelin MTV Movie Awards 2010 digiboksista ja siitä inspiroituneena vielä Twilightin, jonka jälkeen mä oon siivoillu mun huonetta loppuillan ja suunnitellut uutta sisustusta.
Huomenna mä voisin esitellä teille tän päivän ostoksia, nyt mä rupeen suunnittelemaan mun esittelyä tetpaikkaan. (Btw mä pääsin sinne minne halusinkin, jesjesjes! Kiitos serkulle <3)

(mun kamera ei näköjään tykänny yhtä paljon siitä Homesta, noi kuvat oli kaikki ihan keltasia :/  )

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .