22.8.2010

Look around and tell me what you see

Tänään mut herätettiin ihan liian aikasin ja lähdettiin ajamaan Kotkaan päin jotain kulttuurikierrosta varten (joka on kuulema pakko tehdä nyt ennen kuin tulee kylmä) ja mä olin tietysti ihan täysillä mukana ja oikein innostunut. Oli loppujen lopuks ihan kivaa ja kiinalaisen ruoka oli ihanaa, vaikkei siitä olekkaan kuvia, koska siinä kuuden aikoihin ei mitään syöneenä oli kuvaaminen aika vähän mielessä.
Tänään alkoi myös The Hillsin ja The Cityn uudet jaksot. Mä oon aika järkyttynyt siitä Heidin muodonmuutoksesta, se oli ennen niin nätti tyttö! Hillsissä on nykyään muutenkin tosi ahdistava tunnelma, niin että mielummin mä Cityä katon.
Huomenna ois suunnitelmissa koulua, treenejä ja taas tulee tuttuja kylään jonka jälkeen pitäis soittaakin vaikkei huvittais yhtään.
Kuvia tältä päivältä:

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .