30.8.2010

Vartiosaari

Oltiin tänään 7A:n ja 7D:n tukarit, oppilaat ja luokanvalvojat Vartiosaaressa. Oli ihan sairaan hauskaa ollaa tällä kertaa ite vetämässä leikkejä, vaikka paettiin siellä pariinkin otteeseen tosi vihaisia ampiaisia, jotka oli tietysti enimmäkseen mun ja Oonan kimpussa.
Iltapäivällä mulla oli treenit ja oltiin vähän aikaa Iinalla, jonka jälkeen se meni ostamaan noi ihanat jutut joista mä oon jo niin kateellinen <3. Munkin oli tarkoitus etsiä yhtä kassia, kunnes mä huomasin jättäneeni kännykän niille ja lähdin hakemaan sitä sieltä.
Kattelin just äsken America's Next Top Modelin ja meen nyt piiian nukkumaan, väsyttää ihan sairaasti. Kuitenkin ensin kuvia tältä päivältä :-)



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .