21.8.2010

You are my band aid

Mun kamera on tällä hetkellä kateissa, joten tän päivän kuvasaldo pyörii siinä nollan tienoilla. Mä aattelin tehdä kumminkin pikapäivityksen tän päivän tapahtumista:

♥ Mun piti nähä yhtä kaveria, mutta koska se ei onnistunutkaan niin mä menin suoraan Saimalle
♥ Me oltiin suunniteltu jo vähän aikaa tällasta kuntoilu juttua, että jokainen opettelee jonkun jooga/pilates/jne lajin liikkeitä ja tehään niitä yhessä
♥  Oli ihan sairaan hauskaa ja syötiin hirveesti (mutta onneks ihan terveelisesti), otetaan pian uusiks!

Mä laitan loppuun parit vanhat kuvat, koska niitä uusia ei siis ole :-(




PS. Tuli muuten noita selatessa vastaan aika hälyttäviä kuvia jotka pitäis poistaa ja unohtaa ikuisesti! Voi ei...

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .