23.9.2010

'Cause I wanna feel the thunder, I wanna scream

Oon katellut viimepävinä Laguna Beachia, kun mä viimeinkin tajusin että se näkyy MTVn nettisivuilla. Tänään oli myös se isoskoulutus, jossa oli ihan kivaa vaikka siellä puolet tunskin toisensa.
Huomenna mä taas oon menossa mun tet-paikkaan tapaamiseen ja jännittää iiihan pikkusen :S

Tänään ja eilen on ollut tosi no pictures -päiviä, joten mä korvaan sen parilla hyvällä biisillä joita on tullu kuunneltua :-)

Hilary Duff - Come Clean



Katy Perry - E.T.



Katy Perry - Last Friday Night

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .