29.9.2010

You might not believe your eyes...

Irene: Tänään oon suurimmaksi osaksi istunut soittotunneilla ja yrittänyt ladata erinäisiä tiedostoja koneelta jotka ei suostu latautumaan aargh, joten mä en rupea yrittämään mitään maailmaa mullistavaa postausta.
Huomenna meillä on luvassa koulukuvaukset ja vaatteet on edelleenkin suuri kysymysmerkki. Mulla on ehkä kaksi vaihtoehtoa joten mä taidankin nyt soittaa Iinalle koska mä tartten apua ASAP! Moikka! <3

Owl City - Fireflies


Boys Like Girls - Thunder

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .