21.10.2010

Remember, remember, remember...


Irene: Tettiä on kulunu jo melkeen viikko ja viimeset kaks päivää on ollut tosi kivoja! Alku oli aika tylsää koska ne ei keksinyt mulle mitään järkevää tekemistä tai mä jouduin järjestelemään 6 tuntia kirjoja ( jep, mainostoimistossa ollaan...). Tänään mä tulin pitkästä aikaa suoraan töistä kotiin ja oon ollut tekemättä mitään, ihanaa :-). Muuten puolet mun naamasta ja peräti kokonaisen Iinan voi bongata Demistä Demipäivä-jutusta, ollaanpas me nyt feimejä ;) Joo eei, mutta mä rupeen nyt lopettelemaan ennen kuin mun tietokone menee lopullisesti tilttiin -.-
PS. (Rakas Joulupukki, toivoisin lahjaksi nopeaa ja toimivaa tietokonetta, jolla voi pitää samanaikaisesti kahta ikkunaa auki tai saada netin päälle alle 5 minuutissa, kiitos!<3)

Naturi Naughton & Collins Pennie - Fame

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .