1.10.2010

We're smiling but we're close to tears, even after all these years


Oon kipeillyt koko päivän kotona ja missannut varmaan miljoonannen kerran treenit (tosin nyt mä muistin ilmoittaa siitä ajoissa! edistystä...). Mun päivä on kulunut aika tylsästi, eikä kuvia oo tullut otettua muusta kuin mun todella terveellisestä välipalasta. Mä rakastan persikoita!<3 
Pitäis varmaan kohta ruveta miettimään huomista ja kuivaamaan hiuksia ja silleen, eli moikka :-)

The Script - For The First Time

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .