9.11.2010

And I'm not sleeping now, the dark is too hard to beat

Irene: Oltiin tänään ennen kampaajalle menoa Tuulin kanssa kaupungilla ja mä löysin kuin löysinkin pari juttua...

Ostoksia
neuletakki, gina (parempaa kuvaa tulee varmaan sitten käytössä) /
tuoksukynttilät, elanto

Mulle tuli vähän kiire noitten kuvaamisessa, joten laatu ei oo ihan parasta luokkaa but you get the point :-) Oon ettinyt noita tuoksukynttilöitä jo jonkun aikaa ja jouduin nyt tyytymään noihin vaniljan tuoksuisiin, vaikka mulla oli mielessä ihan muuta (hihi piparkakkuja ja joulutuoksuja).
Huomenna tai ainakin lähipäivinä tulee sitten kampaajan ennen ja jälkeen - kuvaa koska nyt mä aattelin mennä nukkumaan, öitää! <3

Ellie Goulding - Lights

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .