16.11.2010

Yeah the floor is shaking in this disco heaven

Something
DAY
DAY

Irene: Mulla oli tänään tarkoituksena ottaa kamera mukaan, mutta tottakai mä unohdin sen kotiin joten kuvat on vähän kiireessä napattuja. Huomenna mulla olis treenit, joten ainakin sillon tulee kuvia ja oon menossa ennen niitä opistolle Oonan kanssa, eli kamera mukaan ;-)
Mulla kuluu loppupäivä varmaan ton bilsan kirjan kanssa, pitäkää te hauskempi tiistai-ilta! <3

  Lady Gaga - Disco Heaven
  Ashley Tisdale - Headstrong

1 kommentti :

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .