24.11.2010

Yeah somebody take me back to the days, before this was a job, before I got paid

marraskuu
marraskuu
marraskuu
marraskuu
marraskuu

Irene: Pääsin tänään koulusta jo kahdelta ja lähdin sieltä kaupan kautta Iinalle vähäksi aikaa ennen treenejä. Mun oli tarkoitus jäädä treenaamaan taas kahdeksi tunniksi, mutta väsymyksen ja läksyjen takia mä päätinkin lähteä aikasemmin, joten saatiin napattua parit asukuvat :-)
Viikonloppuna olis tarkoitus mennä ostamaan mulle ensinnäkin lämpimämpää talvitakkia ja toiseksi pipoa, jota mulla ei näköjään ole (mitä mä käytin viimevuonna?? muistinmenetys...)
Pitäkää kaikki kiva keskiviikkoilta, huomenna varmaan uutta postausta, moi! <3 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .