6.12.2010

Christmas is coming!

Irene: Mun viikonloppu on ollut aikalailla täynnä yökyliä, joista tulee kuvamateriaalia varmaan myöhemmin, mutta tänään me suunnattiin Melisin ja Saiman kanssa Naisten joulumessuille. Mä en ollut varautunut ostamaan mitään, joten mun oli pakko jättää sinne vielä tuoksukynttilä, mutta mä en kumminkaan jäänyt ihan tyhjin käsin, nimittäin mukaan lähti seuraavia juttuja:

joulumessut
joulumessut
joulumessut

Täs on vielä pari muuta kuvaa päivältä

DSC05421
DSC05453
DSC05435
DSC05436
DSC05433

PS. Mä oon ihan koukussa Vampyyripäiväkirjoihin ja kattelen para-aikaa netistä ekoja jaksoja, vaikka mä inhoon kauhuleffoja ja -sarjoja ja pelästyn tossakin varmaan kymmenen kertaa jakson aikana niin joo, musta tuntuu ettei tää oo hirveen järkevää... Mutta mä haluun vaan nähdä että mitä tossa tapahtuu! :D Onks kukaan muu kattonut sitä? Ei juonipaljastuksia kiitos koska oon vasta kuudennessa jaksossa ja telkkarissa menee kai jo joku 19.

1 kommentti :

  1. Vähän toi eka kuva on hieno, et muuten laittanu mun hienon sormuksen kuvaa!!(;

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .