28.12.2010

Elossa ollaan

DSC05723
Irene: ...joten kuten. Mä oon ollut kipeänä koko joulun, mutta huomenna olis vihdoinkin lähtö katsastamaan noita alennusmyyntejä. Oon niin ilonen että pääsen vihdoinkin pitkästä aikaa ulos kotoa (well see...)! Mä oon ollut tän loppusyksyn aikana nyt jo neljästi jonkinlaisessa flunssassa ja mä todellakin toivon parempaa onnea (ja vastustuskykyä) vuodelle 2011 joka vaihtuuki jo kolmen päivän kuluttua. Pitäis varmaan tässä loppuviikolla tehä jonkinlaista kertausta viime vuodesta, koska tää blogihan on ollut pystyssä vasta suunnilleen puoli vuotta, niin tulee varmasti uutta ja hyyyvin järkyttävää kuvamateriaaliakin ;)
Mutta joo, huomiseks varmaan jotain ostospostausta jos mä löydän jotakin, moimoi! <3

1 kommentti :

  1. koita parantuu pian<3 :)
    mäki voisin täs jonai päivänä lähtee kattelee noit alennusmyyntei :D

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .