30.12.2010

Even if I'm forgotten you'll remember me for a day

shoppingale H&M / 15€
shopping
shopping
topit Ginatricot / 9,90€
shopping
ale Ginatricot 7,45€
shopping
 jegginsit Ginatricot 24,95€
shopping
neuletakki Esprit ..?
 Irene: Käytiin eilen Melisin ja tänään äidin kanssa noissa alennusmyynneissä ja kyllähän mä jotain löysin (tosin useimmat ei ollut alennuksessa). Käytiin kanssa vaihtamassa yksi joululahja tohon Espritin mustaan neuletakkiin. Mä en saanut siitä oikeen kunnon kuvaa, mutta varmaan näkyy asukuvissa myöhemmin.
Aloin äsken kanssa miettimään tosta kellokorusta että onko jollain mun tutulla samanlainen, koska oon nähnyt tollasia niin monella että rupee menemään pasmat sekasin. Toivotaan että ei, koska mua aikankin harmittaa aina jos on ite ostanut jotain tosi kivaa ja sit joku muu ostaa samanlaisen eikä se oo enää niin special. 
Huomenna oon aamupäivällä menossa lastenvahdiks, mutta illalla ootellaanki jo sitten sitä vuoden vaihtumista! Ihan liian nopeesti on tääkin vuosi mennyt! Sitä vuoden kuvapostausta tulee näillä näkymin uuden vuoden jälkeen, koska huomenna mä tuskin ehdin hirveen pitkästi postailla. Jotakin on kumminkin tulossa joten siihen asti moikka! <3

1 kommentti :

  1. kiva toi kellokoru! ja paita kans ;)
    hyvää uuttavuotta! ;)

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .