9.1.2011

Hollywood sucks you in, but it won't spit me out

 DSC05891
 DSC05888
DSC05871
DSC05913
Irene: Tossa on parit viime päivien kuvat, oon enimmäkseen pyörinyt aleissa, nähnyt kavereita, kärsinyt hirveestä päänsärystä luultavasti ton vitamiinijuoman takia ja alottanut lukemaan noita Harry Pottereita ekaa kertaa. Mä en oo koskaan ennen halunnut lukea niitä, koska en aatellut että ne on mitenkään ihmeellisiä. Nyt oon parin päivän aikana lukenut jo melkeen puoltoista kirjaa ja kattonut ton elokuvan, eli I'm in! Mä palaan varmaan nyt taas ton kakkososan pariin, mutta pitäkää te kiva sunnuntai-ilta ja yrittäkää kestää, huomenna se taas alkaa :(

1 kommentti :

  1. HAHAAA jeeeee! nyt oot harrypotterimaailmassa mukana ja sieltähän ei ole pois pääsyä! Mä tuun sitte mukaan ku katotte ton kakkosen :PP

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .