23.1.2011

If I said my heart was beating loud, if we could escape the crowd somehow

Irene:  Oltiin eilen Melisillä Oonan kaa ja katottii toi HP3:nen. En ollut nähny sitä ennen, mutta olihan se ihan kiva :-)
Mä sain vihdoinkin mun kameran takas, mutta en oo ehtinyt hirveesti kuvailla koska tää päivä on kulunu enimmäkseen kotona siivotessa. Löysin kanssa tuolta meijän kaapeista videokameran jonka mä olin kokonaan unohtanut ja aattelin että haluisitteko te nähä välillä myös videopostauksia täällä? Ja mimmosia? Mulla on jo pari ideaa, mutta lisää saa toki laittaa!
Tässä on vielä parit kuvat eiliseltä, mä taidan mennä takas siivoomaan -.-
DSC05981
DSC05996
DSC06004
DSC05997
DSC05987
Mitä mieltä ootte muuten tästä Britneyn uudesta biisistä? Muhun ei oikeen enää iske...

1 kommentti :

  1. kivoi kuvii, tosi hieno toi eka! :)
    joo ei sytytä britney ei... :s

    Luna

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .