3.2.2011

I've hoped for change, and it gets better everyday. I've hoped for change, but still I feel the same


DSC06191
DSC06152
DSC06187
DSC06133
Irene: Mulla rupee nyt alkamaan kokeet, mutta oon vielä tällä viikolla ehtinyt vielä nähä kavereita ja ruvennu taas treenaamaan vähän paremmin vuoden tauon jälkeen (joka johtui lähinnä mun polvista). Toivotaan että mä pystyn jatkamaan tälleen, en ois kyllä ihan niin varma siitä näitten parin päivän fiilisten perusteella.
Mutta joo, tänään oltiin iltapäivällä porukalla tutustumassa Viikin norssiin, joka vaikutti ihan superkivalta koululta vaikka pääseekin mun listalla varmaan silti kakkoseks ;).
Oon nykyään ihan koukussa noihin youtuben meikki/vlogi videoihin, joten mä taidan taas palata kattelemaan niitä moikka! <3

1 kommentti :

  1. ihanasti noi sun hiukset!<3 :) mä oon kans koukkuuntunu noihin youtuben meikkivideoihin, niist saa niin hyvii vinkkei :)

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .