9.2.2011

Lähtölaskenta: hiihtolomaan 11 pvää

DSC06220
DSC06224
DSC06204
DSC06216
DSC06212
Irene: Nyt on kyllä niin randomeja kuvia että... Oon paahtanut viimepäivät ton tulevan ruotsinkokeen parissa, eikä oo tullut siks hirveesti kuvailtua. Oon ollut lisäksi ihan sairaan väsynyt koko viikon ja ei nytkää meinaa pysyy ajatukset kasassa ku kirjotan tätä (ei hyvä merkki :D). Pitäis varmaan yrittää saada otettua mullakin enemmän asukuvia, mutta kun tuolla on niin ************* kylmä, tänäänki tuntu siltä että mun sormet irtoaa kun venasin 10min. bussia ja musta olis kivempi ottaa niitä kumminkin ulkona. (:
Mutta joo, mä tästä palailenkin taas noitten kirjojen pariin - moimoi!

2 kommenttia :

  1. O: nätskä irenee!!! (hehee mun pipo on päässykuvaan ;PP ja saanko kysyy et onks mun hiukset huonokuntoset VAI huonokuntoset!!!)

    VastaaPoista
  2. nättiii! ;) vähä hieno toi vika kuva! :)

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .