22.2.2011

You escape like a run away train. Off the tracks and down again. My heart's beatin' like a steam boat tuggin'

DSC06449
DSC06470
DSC06432

DSC06462
Irene: Tää päivä - ketä mä huijaan, viimeset 4 päivää - on sujunut aika rennoissa tunnelmissa. Oon enimmäkseen nauttinut tästä lomasta loikoilemalla sängyssä ja kattelemalla sarjoja koneelta. Mä aattelin kumminkin tossa sunnuntaina reippailla vähän, joten tein 20min. Zumbatreenit ja siihen se onkin sitten vähän jäänyt. Tänään mä olin lastenvahtina kolmisen tuntia ja käytiin luistelemassa, hyvä mulle!
Huomenna elämä saa kuitenkin uuden suunnan ja ois suunnitelmissa sushi-lounas ja leffa Mellun kanssa, eli toivottavasti enemmän kuvia kuin tänään. :-)
Mä taidan jatkaa nyt noitten NFV Emmin L.A. :n matkan kuvien fiilistelyä, arvatkaa kuka haluu kans tonne?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .