9.3.2011

So this is me swallowing my pride, standing in front of you, saying I'm sorry for that night


DSC06713
DSC06724
DSC06718
Ginatricot
Irene: Vaateostoksiaa! Tossa on kyllä vaan nyt pari mitä mä en saanut laitetuksi tänne viime viikolla. Mun muu kuvamateriaali on aika vähäistä koska oon viime päivät ollut koko ajan treeneissä tai soittojutuissa tai lukenut matikan kokeeseen, eli ei oo tullut hirveesti kuvia napsittua. Mä yritän nyt kyllä ryhdistäytyä kunhan päästään huomisesta hengissä :-D. Mutta joo,  mä lähden nyt nukkumaan, hyviä öitä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .