12.5.2011

Da da dam

DSC08308
DSC08302
DSC08305
Irene: Jepaa on tullu kuunneltua tota Suomen euroviisubiisiä ja on soinut nyt sen kertosäe repeatilla päässä koko päivän. Mutta joo, hiljaselta vaikuttaa tää loppuviikko mun osalta täällä blogin puolella koska ois kouluhommia joitten eräpäivä on maanantaina ja jotka on vielä hyvin vaiheessa, hehheh. Oon ollut kumminkin tän koko iltapäivän kirjastossa ja sain tosi paljon tehtyy, oon niin ylpee itestäni :-D Mä lähen nyt syömään ja yritän kirjotella tässä mahdollisimman pian
Kuunnelkaa toi jos ette oo vielä!

4 kommenttia :

  1. peter is smart, da da dam da da dam da da dam da da dam da da dam I ain't coming back until she's saved!
    NÄTTI IRENE! <3

    VastaaPoista
  2. Joooo, tosi tarttuvaa, mä vieläki lauleskelen tota kertosäettä ihan fiiliksissä dadadamdadadam(;
    ssaima

    VastaaPoista
  3. Heii, luin noita edellisii postauksii ja nii kysyisin et sattuisitteko tietämää että mistä noi yhet (teijän kaverin?) ihanat sydänarskat on, love them!<3 ainii ja ihanii kuvia tääl blogissa!:)

    VastaaPoista
  4. Oona: Ejjjjkä sä oot! <3

    petra: Kiitti! Ne on H&M:stä :-)

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .