22.6.2011

luonto hyökkää

IMG_6831
IMG_6883
metsä
IMG_7022
IMG_7009
IMG_7158
IMG_6958
2011_06_201
IMG_6865
IMG_6850
IMG_7115
IMG_7152

Iina: Tossa on mun osalta niitä Irenen kanssa tehtyjä metsäkuvailuja. Oltiin kyllä välillä aika pulassa siellä, vaikea se on näyttää taiteelliselta ja hienolta kun muurahaiset ja ampiaiset ahdistelee vieressä :-D Joo mä tunnustan et oon henkeen vereen stadilaine.. Vaikka ikävä kyllä löytyy noita hyönteisiä sieltäki.
   Eilen mulla meni vähän suunnitelmat uusiksi: hengailin vaan ulkona ja näin paria kaveria. Kävin myös kirjastossa jonku puolen vuoden tauon jälkeen valmistautumassa mökkireissulle joka koittaa parin viikon päästä. Tänään taas nään Ireneä, käydään uimassa ja illalle on jotain suunitelmia, ainakin yökylä meinattiin tehä. Eli kiva päivä on tiedossa :-)

5 kommenttia :

  1. Ida

    kiitoos ! :>

    NooranElämää

    jee kiitti ! :-)

    VastaaPoista
  2. oottekos käyny jo kurkkaamassa mun blogista yhtä pientä "ylläriä" teille?:---)

    http://lihavapupu.blogspot.com

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .