26.6.2011

"nii se on vuos 1955" "eli meijän syntymävuos!" "...ei, ku se on 95"

IMG_7395
IMG_7457
IMG_7369
jumpsuit
jumpsuit and bag h&m, shoes Kenkämarski
IMG_7385
IMG_7445
IMG_7541

Iina: Oioii tänään oli kiva päivä ! Mut herätettiin jo kybältä mihin en ollu tyytyväine, mut olipahan enemmän aikaa päivällä. Näin pitkästä aikaa Lolia ja Annaa, kierreltin kaupungilla, syötiin paljon jätskiä (ainaki minä) ja mentiin kuvailee yhteen kivaan puistoon, sit istahdettiin sinne ja päiviteltii toisiamme asioistaaa. Ainut haittapuoli oli että mun kameran akku simahti yhessä vaiheessa eli odottelen niitä tän päivän kuvia Lolilta, laitan niitä tänne siis myöhemmin :-) 
      Tossa on nyt vähän asukuvaa parin päivän takaa, oltiin sillon Irenen kanssa ulkona nautttimassa tosta auringosta jota näkyy liian harvoin viimepäivinä. Mulla on aina ollu vähän liian vähän päällä ja tänään ajattelin fiksuna tyttönä ottaa vähä oppii virheistä ja suunnistin ulos kunnon kerrospukkeissa ja farkkutakissa. Ulkona sitte paisto tietty aurinko täydeltä terältä ja jouduin kuoriutuu mun kerroksista ja kantaa niitä laukussa koko päivän. Aina näin.

2 kommenttia :

  1. oi kun ihana puisto ja oot tosi söpö!miten siellä on noin hyvät sääät ku tuntuu et tääl mis mä oon nii on vaa satanu!:o

    VastaaPoista
  2. haha kiitti ! joo on täälki satanu oikee kunnol mut nyt on tullu parempii säitä :)

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .