7.7.2011

Coming home




Italia
Italia
Italia
Italia
Italia
Italia
Italia
Irene: Moikka pitkästä aikaa! Oon tällä hetkellä Italiassa mun serkuilla ja ollaan oltu viimepäivät rannalla, kiertelemässä täällä lähialueilla ja illat ollaan ulkona mun serkun kavereitten kanssa. Oon lisäks syònyt iiiihan liikaa, pitää ruveta rajottamaan kunhan pääsen kotiin :-D En oo ottanut hireesti kuvia, mutta mä yritän ryhdistäytyä senkin suhteen nyt loppuviikosta koska maanantaina ois sitten lähtò takaisin Suomeen. Tällä hetkellä ei ainakaan yhtään tekis mieli lähteä mutta katotaan nyt, eikòhän kohta rupee tulee jo vähän koti-ikävä. Mä yritän postata nyt ainakin kerran vielä täältä, mutta jos ei onnistu niin uutta postausta sitten kotiin palatessa, moi (:
Muuten, toi toka biisi on soinut täällä koko ajan ja on just hyvä kannattaan kuunnella!

4 kommenttia :

  1. Vähänkö kuulostaa unelmalta ja kiiiiva kiiiva ihana ranta ?! ♥ fisu

    VastaaPoista
  2. ahh you are in paradise !! btw mis mun kortti viipyy :D noei pidä hauskaaaa !! <3

    VastaaPoista
  3. niin ihanan näköstä<3 ;) toi 4. kuva on ihan we♥it tyylinen :P eli täydellinen

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .