27.7.2011

jeee oon elossa

IMG_4254
IMG_4252

Iina: Viiihdoinkin pitkästä aikaa pääsen kunnolla postaamaan kotikoneelta ! Oon pelottavan innoissani tästä :-D Mutta johtunee siitä että mulla on paljon kuvia mökiltä ja niitä lähtee huomenissa sitte tulemaan eli varautukaas. Nyt päätin vaan heittää noi kaks tohon ja ihan ilmotella että oon himassa, joku ihme pakko päästä jotain postaa. Mökillä oon siis nyt ollu pari viikkoa jos en oo sitä viel maininnu jo muutamaan otteeseen ja on kyl niin kivaa vaihteeks olla ihan himassaki. Tän viikon ohjelmat on jo melkeen suunniteltu ku pitää kaikkia kavereita nähä (alkaa jo panikoittaa koulun alku, ehkä vähän turhan aikasin :-D) ja paljon on tekemistä. Nyt teksti on vähän sekavaa et harkitsen nukumaanmenoa, heippa !

6 kommenttia :

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .