22.7.2011

mustikkapiirakkaa

mustikkapiirakka
Irene: Tämän päivän suunnitelmat muuttui vähän ja uiminen siirtyikin huomiselle, eli oon ollut koko päivän kotona enimmäkseen tekemättä mitään mikä on kyllä ollu ihanaa vaihteeks! Nyt illalla mä sain väsättyä kuitenkin mustikkapiirakan ihan ite ja oon tosi ylpee siitä vaikkei oo ehkä ihan mitään top chef tasoa :-D Mutta joo, huomenna on kaikkea muutakin kivaa ohjelmaa tiedossa + aikanen herätys, joten mä taidankin tästä kohta painella pehkuihin, moikka!

4 kommenttia :

  1. haha, meilläki tehtii tänää mustikkapiirakkaa ja katoin aiemmin tänää yhtä blogia, jossa oli kanssa kuvaa mustikkapiirakasta ::::D

    mut joo, mustikkapiirakka on hyvää!!

    VastaaPoista
  2. oho! :-D ehk tänään on joku mustikkapiirakka-päivä ;)

    VastaaPoista
  3. nyt mun rupes tekemään mieli mustikkapiirakkaa.... :D

    http://jetaime-blogi-sia.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .