31.7.2011

a new part of my room

IMG_5572
ööööööööööö
IMG_5391
IMG_5430
IMG_5365
IMG_5368
IMG_5375

Iina: Ajattelin nyt kuvata noi mun huoneen pikku-uudistukset tänne kun oon niistä nii innoissani :-D Eli pakotin porukat Ikeaan, kun mun huoneen yks kohta ammotti tyhjyyttään ja mulla oli kaikkia ideoita sitä varten. Noi kolme juttua on semmoset mistä oon jo pitkään unelmoinu: kokovartalopeili, vaaterekki ja valkonen karvamatto. Ei ne kovin kummosia ole mut piristi kyl kivasti huonetta. Oisin myös toivonu jonkunlaista istuinjuttua, minisohvaa tai semmosta, mutta mitään kivaa ei löytyny ja eipä tohon nurkkaan semmosta ois varmaan enää mahtunukkaan. Myös toi valkonen laatikko on muuten Ikeasta.
    Tänään pitkästä aikaa kokoonnuttiin Annan ja Lolin kanssa, heiluttiin ulkona vähän joka puolella ja nautittiin auringosta (vaikka istuskeltiinki varjossa melkeen koko ajan?). Eilen illalla oltiin vähän isommalla porukalla Hietsussa ja hauskaa oli ! :)

10 kommenttia :

  1. ääää, sulla on ihanan näköinen huone!!

    VastaaPoista
  2. Kaikki noi sun huonet pienet yksityiskohdat on ihania, kuten kaikki kuva/julisteasetelmat yms. :--D

    VastaaPoista
  3. http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60179434

    Onks toi vaaterekki tossa? Ite oon aikonu tilata, mut sit mietin et oiskohan se liian lyhyt, tiedoissa lukee et 1m24cm korkee?

    VastaaPoista
  4. tosi ihanan näköinen huone! :-)

    VastaaPoista
  5. Tosi nasta blogi, minkä ikäsii ootte? Ootteko joskus jo pitäny arvonnan?:) muuten, asutteko hesassa?

    VastaaPoista
  6. Vaaterekki on kyllä ihan ehdoton! :)

    VastaaPoista
  7. Riikka: kiitos ! :>

    Iina Eleanoora: jooo toi se näyttäs olevan ja mun mielest just täsmälleen sopivan kokonen (:

    Pinja: voi kiitti ! :)

    Anonyymi: ollaan 95 molemmat, asutaan juu helsingissä ja pidettiin arvonta siinä viidenkymmenen lukijan kohalla :)

    Maija: näin on ! :D

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .