29.7.2011

tips and tricks: Fashionable Updo


pahoittelen tota järkyttävää aloituskuvaa, mutta sen valinta ei ollut ihan mun vallassa
Irene: Tätä kampausta on nähty tän kesän ja kevään muotinäytöksissä, lehtien sivuilla ja mooonilla julkkiksilla. Mä kuvasin alun perin tän videon maaliskuussa, mutten ollut tyytyväinen siihen ja sen uusintaotto oli jäänyt kummittelemaan tonne mun kansioihin kunnes kävin toissapäivänä vähän selailemassa niitä ja sain ton valmiiks.
Kampaukseen ei tarvita sen kummallisempia tarvikkeita kuin pari pinniä (hengettömiä/nutturapinnejä ja sitten niitä tavallisia), ponnari ja lakkaa + joku koriste, tälleen kesällä esimerkiksi kukka (: Mulla toi onnistuu parhaiten kun mä teen sen ponnarin vähän sivuun, mutta silti mahdollisimman korkeelle, koska silloin mä onnistun yleensä pyörittämään ton nutturan aika keskelle mutta kannattaa kokeilla mikä toimii itsellä.
Laittakaa toki kommenttia että mitä tykkäätte tällasista postauksista ja kelpaisko lisääkin saman tyyppisiä? :-)

9 kommenttia :

  1. vähä kiva nuttura!! :P uulalaa

    VastaaPoista
  2. nää postaukset on todella kivoja! haluaisin kovasti nähdä näitä lisää (:

    VastaaPoista
  3. Oona: Haha kiitti :-D

    Pinja: tosi kiva kuulla! :>

    VastaaPoista
  4. Kaunis ja helpon näköinen kampaus! Oot tosi kaunis ja upea, vähän enempi hymyä niin perfect! =)

    VastaaPoista
  5. Nää on tosi kivoja,lisää vaan!

    VastaaPoista
  6. laura: voi kiitos ! (:

    Saija: hyvä juttu :D

    VastaaPoista
  7. Mun puolesta tälläsiä postauksia saa tehdä paljonki lisää :))! Sain tästä (sekä siitä edellisestä letistä) hyviä kampausvinkkejä perusponkkarin tilalle ;)

    VastaaPoista
  8. ihana kampaus! pitääki kokeilla ;)

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: tosi kiva että tykkäsit! :-)

    Luna: Kiitti! :>

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .