1.8.2011

outfit & jewellerys

2011_07_302
IMG_5679
IMG_5443
Gina Tricot
IMG_5458
Gina Tricot
skirt
skirt: from Turkey--> random shop, bag Carlings
IMG_5439
tuliaisia
IMG_5433
tuliainen + Ginan sormus
IMG_5680
IMG_5561
korvikset
Gina Tricot

Iina: Tuossa siis koruja, mitkä mulla on kestäny miljoona vuotta kuvata,mutta sainpahan nyt tehtyä. Osa on siis Turkista, suuri osa Ginasta (:-D) ja pari juttua Ireneltä tuliaisena mulle, kiitos niistä ♥  Viivyttelyllä oli ainakin se hyvä puoli, että nyt sain kuvata noi jutut mun uudella karvamatolla, jee !Otin tohon messiin myös eilisen asua, missä hilluin kokopäivän ulkona. Tänään näin muutamia kavereita pitkästä aikaa, mentiin jonkin sortin piknikille (mulle se oli ennemminki aamubrunssi), sitte jatkoin Annan kanssa kirjaston ja sushipaikan kautta Tennispalatsiin kattomaan Bad Teacher. Sehän on saanu aika paljon huonoa palautetta mut entiiä, mä tykkäsin kuitenki :-D

3 kommenttia :

  1. Oot tosi nätti, ja toi kangaskassi on ihana (:

    VastaaPoista
  2. kiva blogi teil, ootte nättejä tyttöjä:-)

    olis kiva jos tsekkaisitte mun uuden blogin alun:-)
    http://afraidtodream-milja.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: kiitti ! :>

    milja: ooi kiitos :)

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .