21.9.2011

fast cars, shooting stars

IMG_6070
IMG_5999
IMG_5974
IMG_5969
IMG_5984
IMG_5931
IMG_5937
IMG_6074
IMG_6099
IMG_5544
IMG_6071

Iina: Kiva päivä takana: koulussa vähän väsynyttä menoa, himaan datailee ja läksyjen teon yrittämistä, kunnes Anna tuli pelastamaan mut ja saatiin vaivoin yhessä tehtyä matikanläksyt :-D En ois oikeesti selvinny ilman ! Tätä väitettä varmaan todistaa hyvin viime matikantunnin tapahtumat: Anna huudahti et mä en tajuu yhtää mitään, sitte mä uskollisesti tulin siihen viereen et "mä voin auttaa", anna kattoo mua ja molemmat seuraavan minuutin ajan hullussa itkunaurukohtauksessa. Et se mun matikantaidoista. Tänään illalla kuitenki olin sitte colalla ja oli tosi jees nähä taas kaikkia tuttuja, varsinki ku eräät oli palaillu ulkomaitten lämmöstä :-) kelpais mullekki... Nyt kuitenki nukkumaan päin heido !

3 kommenttia :

  1. Mullakin on toi sama ristisormus ja rakastan sita :)

    www.absolutelyenchanted.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Mukavalta kuulostaa toi matikka...
    Muute toi tokavika kuva on tosi siisti (--:!

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .