19.10.2011

panorama WIEW

Irene: Moikka pitkästä aikaa! Mun osalta on ollut vähän hiljasta tällä viikolla, mutta mun usb-kaapeli on ollut kadoksissa jo viikonlopusta lähtien eli kuvien siirtäminen koneelle ei oo onnistunut. Nyt tulee kumminkin perjantain kuvasaldoa kun oltiin Mellun, Saiman ja Aronin kanssa Lintsin valokarnevaalissa ja käytiin vähän turhan monta kertaa panoramassa korkeiden- ja ahtaiden paikkojen kammoselle mutta kivaa oli kummiskin :-) Mulla on tässä pieni projekti nyt meneillään eli jatkan sen parissa mutta kivaa iltaa teille kaikille!

Picture or Video 091
Picture or Video 030
Picture or Video 015
Picture or Video 025
Picture or Video 107
Picture or Video 019
Picture or Video 193
Picture or Video 175

9 kommenttia :

  1. toi vika kuva on aivan käsittämättömän upea!!

    VastaaPoista
  2. sori jos tää lukee jo jossain, mut oon niin sokee etten nähny sitä :D mut minkä merkkinen kamera sul on ja tykkääks siit ? (:

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ! Tykkään eniten ekasta ja vikasta ♥

    VastaaPoista
  4. Mun blogissa olis heeste teille molemmille! =)

    http://borntobeasuperstar-ellu.blogspot.com/2011/10/haaste.html

    VastaaPoista
  5. Eiks sulla oo sonyn cyper shot DSC W-180 vai ootko hankkinu uuden (vai muistanko kenties väärin, et sulla onkin joku muu kamera?), mutta siis jos sulla on se ni millä asetuksilla sä otat noita kuvia? mulla kun laatu onnistuu kusemaan aina entistäkin taidokkaammin varsinkin pimeellä ja sisätiloissa. miten tollasii tokavikan kuvan tyylisii saa ees otettuu? muokkaatko kuviis jollain ohjelmal? millä? kiitos jos jaksat vastaa :)

    VastaaPoista
  6. Riikka: Kiitti se on mustaki ihana!

    Laura: Thanks :-)

    Anonyymi: Mulla on Canon 1100D ja tykkään kyllä tosi paljon!

    MONIKA: Kiitos (:

    ellu: Oho kiitoksia yritetään vastata tohon mahdollisimman pian !

    Pauliina: Mulla oli toi vielä pari kuukautta sitten mutta tällä hetkellä on käytössä Canonin 1100D. Noita tokavikan kuvan tapasii saa otettua mun mielestä vaan järkkärillä mutta tosta laatuasiasta niin mulla tuli ihan hyvänlaatusia kuvia kun muokkailin niitä photofiltrellä vähän enemmän kun nyt täytyy tolla Canonilla otettuja kuvia. Toivottavasti oli edes jotain apua tästä :)

    VastaaPoista
  7. toi vika kuva on just siisti!

    kolmkertaakolme.blogspot.com

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .