23.10.2011

torstain asua

Picture or Video 474
sori toi vähän väsynyt ilme mutta mulla ei selvästikkään ollut hyvä feissi-päivä :-D
Picture or Video 510
Picture or Video 535
Picture or Video 516
Picture or Video 571 
Irene: Tulin heittämään nopsasti tänne mun torstain asun ja pari muuta kuvaa samalta kuvauskerralta, tykkäsin tosta asusta ihan sairaasti varsinkin kun pääsi noi uudet kengät ekaa kertaa käyttöön, love those! ♡ Viikonloppu on kulunut aika chillisti, perjantaina hengattiin kavereitten kanssa, tänään meillä oli yhet perhetutut syömässä ja valmisteltiin Iinan kanssa meijän balettituntia joka pidetään ens torstain liikassa. Oon tosi innostunu tosta, saa nähä että saadaanko me mahdutettuu kaikki tähän mennessä tulleet ideat siihen 30 minuuttiin :-D Nyt mulla ois ihan kivasti kouluhommia tehtävänä eli mä palailen niitten pariin mutta pitäkää kaikki kiva sunnuntai-ilta!

1 kommentti :

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .