17.1.2012

hiusjuttuja

hairstyles
Irene: Huomiseks mulle ois siis varattu kampaaja-aika ja yllätys yllätys vielä ei oo hajuakaan että mitä mä teen. Tai no on mulla pari ideaa mutta en kyllä oo oikein mistään varma, help! En aio värjätä hiuksia enkä hankkia pidennyksiä vaan näillä mennään, ennemminki noista malleista on kysymys.
Eli noissa kuvissa näkyy melkeinpä kaikissa vähän eri tyylisenä tollaset hmm.. miten noi nyt selitetään vähän pitemmät sivuhiukset kuin otsis muttei todellakaan yhtä pitkät kuin mun nykyiset. Tai oon mä miettinyt tollasta pitkää otsistakin, mutta musta tuntuu että se ois kyllä virhe. Ehkä mä pysyn noissa sivujutuissa jos mä nyt rupeen jotenki leikkaamaan. Mitä mieltä te ootte? Vai oisko jotain muita ehdotuksia? :-)

Btw kuten huomaa oon rakastunut Taylor Momsenin hiuksiin !

2 kommenttia :

  1. toi keskellä alhaalla oleva kuva näyttäs sun tyyliseltä ! mut noi kaikki on kyl kivoja :)

    VastaaPoista
  2. Otsis vois sopii sulle! (:

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .