5.1.2012

WE ♥ FOOD

tammikuu 002
 tammikuu 021
tammikuu 060
tammikuu 024 
tammikuu 071
kakkua
Irene: Oltiin tosiaan Meliksen kanssa tiistaina pitkästä aikaa tuolla kakkubuffetissa ja huhhuh tuli taas sellanen fiilis että ei taas vähään aikaan tonne. Oli kuitenkin ihan sairaan hyvää ainaki niihin vikoihin paloihin asti (tai no mun kohalla vikaan leivokseen, joka mut kylmästi pakotettiin syömään :P) eli ihan onnistunut reissu! Sitten pyörittiin hetki kaupungilla jonka jälkeen mä näin kavereita vähän aikaa ja mentiin myöhemmin Iinalle kahestaan yökyläilemään pitkästä aikaa. Oli ihan superkiva päivä, mikä varmaan korvaa sen että en lähtenykkään tänään saunomaan kavereitten kanssa niinkuin oli suunnitelmissa koska päätettiin viettää äitin kanssa vähän laatuaikaa. Yllättäen mä nukuinkin kuitenkin kolmeen asti ja äitillä onkin töitä tehtävänä eli mä oon nyt himassa tekemässä äikän kritiikkiä Leijapoika elokuvasta ....... Eiköhän se ois jo kyllä aikakin käydä ton kimppuun eli mä lopetan nyt tän kirjoittelun ja palaan hommiin.

4 kommenttia :

  1. Ei vitsit toi näyttää ihanalta paikalta! :--)

    VastaaPoista
  2. Hi girls!! :)
    I really like your blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    VastaaPoista
  3. aaaaaa tonne on pakko päästä!

    VastaaPoista
  4. Juuli: Se on ! :D

    Gaby de Modacapital: Thanks! We'll check your blog ! ::)

    Laura: älä munki on pakko päästä uusiks!

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .