24.1.2012

You're the only one that knows me better than I know myself

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Irene: Moii! Oon tässä viimeset puol tuntia taistellu flickrin kanssa ja ei se edelleenkään toimi nii piti sitten latailla kuvat vähän eri kautta. Onneks oli hyvät musat taustalla nii pysyin järjissäni, ihmeen hyvin tommonenki auttaa :-D Tänään oon ollut soittamassa ja sitten hengaillu kotona, tottakai lukematta kokeisiin mutta hei onhan mulla huomenna aikaa kun koulu loppuu yheltä! ;) Tai no mä saatan poiketa pienen shoppailukierroksen kautta mutta kyllä tässä vielä ehtii.... Nyt lähen nukkumaan, kunhan oon lataillu noi mun järjissäpitämis biisit, gosh there is good music!
Image and video hosting by TinyPic


2 kommenttia :

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .