12.2.2012

S/S 2012

Irene: Päädyin taas kattelemaan noita Spring/Summer 2012 näytöksiä ja aattelin koota parit mun lempparit tänne:

lanvin paris fashion week spring summer 2012
5500321.bin
Lanvinin Pariisin näytöksessä mä rakastuin noihin liehuviin läpikuultaviin mekkoihin joita näkyi aika paljon eri väreissä. Ah pitäis löytää jotain ton tapasta kesäks, näyttää niin ihanalta!

runway
Chloella taas tykkäsin raikkaista väreistä ja varsinki noista kahesta ekasta, molemmat näyttää tosi kevyiltä ja ilmavilta. Toi viimeinen kuva kiteyttää aika lailla näytöksen värimaailman.

runway 2
runway 3
Versacen näytös oli varmaan mun lemppari kaikista mitä kattelin, kaikki asut vaa oli niin ihanii että mulla oli vaikeuksia rajata ne tohonki! Rakastuin kanssa noihin mallien hiuksiin ja meikkeihin, tosi pehmeitä ja luonnollisia sävyjä.

runway 4
Just Cavallilla näkyi vihdoin yks noista kevään trendeistä eli asymmetriset hameet jesjes, niitä mä oon odottanut siitä asti kun näin Frendeissä Rachelilla sellasen oisko ollut nyt kolmos tai nelos tuottarilla. Paljon oli myös sulkia ja sulkakuoseja.
Kävin vähän googlettamassa ja Zarasta pitäis löytyä just ton tyyppisiä hameita, pakko mennä kokeilemaa!
zara-asymmetric-skirts

Kattelin vielä D&Gn, Alexander McQueenin, John Gallianon ja parin muun näytökset, mutten innostunut niistä hirveesti (tai sitte mä en vaan ihan tajuu näitä juttuja oikeella tavalla :-D). Kaiken kaikkiaan paljon oli läpinäkyviä tekstiilejä ja liehuvia, ilmavia vaatteita. Mulle tuli kunnon kevät/kesä innostus ja ehkä vähän masentaa kun ikkunasta ei tällä hetkellä näy muuta kuin valkosta ton lumisateen takia, mutta hei enää 7 viikkoa niin ollaan huhtikuussa ja eiks se oo jo ihan kunnon kevät?
Palaillaan normaalimman postauksen kanssa pianpian ja muuten kertokaa että mistä näistä asuista te tykkäsitte eniten?

2 kommenttia :

  1. Todella ihania kaikki ! :)
    Varsinkin toi 12 mekko ja toi vika hame <3 (:

    VastaaPoista
  2. Noi mekot on tosi kivoja (varsinki tokavikan kuvasarjan keskimmäinen :))

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .