5.2.2012

uusia juttuja ♥

One Direction - Na Na Na
Irene: Moi! Tulin heittämään teille ihan vaan pari kuvaa keskiviikon pikashoppailukierrokselta jossa käytiin äitin kanssa mun silmälääkärin jälkeen. Tuli muuten taas pari desimaalia lisää miinusta näköön, jesjes... Mutta tosiaan löytyi pari pitempään haussa ollutta juttua eli Four Reasonsin kuivashampoo ja kuumuudensuoja-aine, sellaset kotitossujutut sekä Lumenen kulmakarvageeli ja meikkivoide. Lopuksi myös järkyttävä kuva mun silmästä niitten ihme tippojen jälkeen, kassalla tuijotettii pikkasen sekavan näkösinä ku oli pupillit melkee parin sentin levyset. :-D Mulla ei oo oikeastaan nyt mitään ihmeempiä kuvia tullut tän koeviikon takia koska aika räjähtäneenä mä oon siellä kokeissa käynyt nii ei oo hirveesti tehnyt mieli kuvailla. Nyt ois muuten aika kiire luke tota mantsaa, huomenna on koe ja sanotaanko vaikka näin että kyllä mulla tota luettavaa riittää... 
rändöm 050
rändöm 052 
rändöm 046
rändöm 009
rändöm 019
 rändöm 060
rändöm 006

7 kommenttia :

  1. eikös tuo oo hiuspuuteri eikä kuivashampoo :--O

    VastaaPoista
  2. four reasons tuotteet on kyllä parhautta!

    VastaaPoista
  3. Mulla on tota samaa Four Reasonsin lämpösuoja-ainetta ja tykkään tosi paljon :-)

    VastaaPoista
  4. mullaki on tota kuivashamppoota kans mut se on vaa vähä ninku spaypullos :d:d tosi hyvä !

    VastaaPoista
  5. ihan superkiva blogi, saitte musta todellakin uuden lukijan! :)

    ♥http://incomplete-sanni.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: toimii molemmissa tarkotuksissa :-)

    Riikka: ah niin onki !

    Rita: ookei hyvä kuulla, en oo vielä ite ehtiny testaamaa (:

    Juuli: kiitti :>

    mirkaaaaa: toiki on spraypullo :-D

    sanni: voi kiitos tosi kiva kuulla ! :-)

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .