16.3.2012

If I said I wished you the best, I was lying

maaliskuu 321
maaliskuu 336
Irene: Moikka! Tultiin ihan nopsasti vaan päivittelemään, koska tajusin että mun viime postauksesta on jo pari päivää. Palailtiin just takaisin Santorinista elikkäs yhestä kreikkalaisesta ravintolasta jossa vieteltiin iskän synttäreitä. Mulla jäi sieltä ruokailut kuvailematta vaikka olis ne olleet kyllä sen arvosia muttaku kaikki näytti niin hyvältä, että ruuat oli ehtiny jo mennä ennen ku rupesin ees funtsailee kuvaamista. Huomenna ois luvassa tyttöjenilta-sleepoveria ja sunnuntai menee ainakin Valtterissa, sukulaisten kyläilyssä ja illalla ois vielä Mellun kanssa Pretty Little Liars istunto (kyllä, olemme addikteja!) Että jeps, kyllä mä tässä niitä kouluhommiakin sun muita jossain välissä teen.. Mutta nyt tää lähtee lukemaan yhtä kirjaa joka taitaa olla toisena addiktion kohteena elikkäs moimoit kaikille! :-)
Ai nii ja mä muuten saatoin taas innostua vähän ja tilailla ööööö uuden luomiväripaletin, tällä kertaa 120 väriä.... Mutta siis saatoin... juu...

4 kommenttia :

  1. kiva postaus kokonaisuudessaan :))

    VastaaPoista
  2. kiva postaus ja oot tosi nätti! teil on ihana blogi :)

    VastaaPoista
  3. Woot olitko valtteris su aamuna? MÄKI OLIN!!! mut voi ei ku toi meiän pll-juttu meni tolleen :( mua ärsyttää ku en tajunnu tekstaa aiemmin!!!

    VastaaPoista
  4. Juuli: :--)

    Anonyymi: Kiitos! (:

    Mellu: Ei me oltukkaa ku herättii kuudelt eikä jaksettukkaa sit lähtee :P ja niimpää mut ens kerral sit

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .