29.3.2012

life is what you make it

IMG_2282
IMG_2081
IMG_2207
IMG_2272
IMG_2256
Untitled 1
IMG_2103
IMG_2287
IMG_2177
IMG_2300
IMG_2295
Untitled 2

Iina: Hellou dudees ! Nyt ei ole kyllä mitään kovin ihmeellistä tapahtunu parin viime päivän aikana, koeviikko alko tänään ja mun päivät on vieriny kirjastossa pänttäämässä ja päärynöitä syödessä (kätevää lukuruokaa :DD oon rappiol). Huomenna ois sitte pahin edessä eli matikan koe, en odota erityisen innolla.. Viikonlopuks tästä kaikesta tulee kuitenki pieni breikki koska lähen isosleirille ! Entiiä onko se sitte hyvä vai huono juttu mun lukemisten kannalta, kai sielläki pitäs jossain vaiheessa yrittää panostaa..
   Sori tämmöset kunnon koulujutut, keskel koeviikkoo ei vaan oikee voi muuta :-D Nyt ois kuitenki pian lähtö treeneihin ni en turhia kirjottele, eli koittakaapa pitää kiva torstai, moi !
ps. noissa kuvissa näkyy nyt vähän tota liukuvärjäystä ulkoa kuvattuna (: edellisessä postauksessa oli nimittäi vähän vanhempaa matskua..

6 kommenttia :

  1. voih voih,, mä en kestä! ;o♥
    olet niin kaunis ja ihania vaatteita<3

    VastaaPoista
  2. mitä harrastat? :-)

    VastaaPoista
  3. aaa rakastan tekijän blogia! :-) oottekste millä lukion luokalla? ja paljon sun keskiarvo on?

    VastaaPoista
  4. voi että tää teijän blogi on ihana! vahingossa eksyin ja oon lukenu melkein kaikki postaukset läpi, tästähän tuli heti ihan lemppari♥!

    tuli vaan mieleen että minkä pitusia ootte? :D

    aurinkoista kevättä teille, mä jään mielenkiinnolla seurailemaan tätä! :)

    VastaaPoista
  5. rennot ja nätit vaatteet<3 eiks btw ton blondin oikeenimi oo aurora ja te kutsutte sitä loliks?? Vai onks se joku muu??:D Oon vrmaa vääräs, mut tuli vaa mielee kysyy=))

    VastaaPoista
  6. Jenna: apuaa kiitos ! :P

    Anonyymi: balettia harrastetaan irenen kanssa :)

    Anonyymi: jeee kiitti ! ollaan ykkösellä ja ka:ta en oo vviime aikoina uskaltanu laskea :-D

    inka: oii ihana, kiva kuulla että tykkäsit ! :> ite oon 168cm ja irenestä en oo varma..

    Anonyymi: thaanks ! ja juu näin on (:

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .