24.5.2012

People tend to disappear, no one will surprise me unless you do

 IMG_6931
IMG_6992
 IMG_6996
IMG_6986
IMG_6985
IMG_6949
Irene: Sorgen sorgen hiljaisuuden takia! En oo kummemmin kantanut kameraa koeviikolla mukana joten on tullut kuvia enimmäkseen meidän pihalta ja parit yhestä (kouluprojectiin sekin liittyvästä) puistohengauksesta. Nyt kuitenkin alkaa viikonloppu jes ja onneks on matikan koe takanapäin joten ei tartte hirveesti stressaa. Ruotsi mulla kylläki on ens viikolla, mutta aattelin ruveta siitä stressaa vasta sitte lauantai-iltana tai sunnuntaina :-D
Tänää oli vielä kokeen jälkeen korispeliä, jossa mä toimin enimmäkseen kannustajana ja väärien huutajana, koska mun lyöntitaidoissa on vielä hiomista ja myöhemmin mulla oli tarkotus mennä treeneihin, oikeesti mä olin menossa ja mentii siihen ihan parin kymmenen metrin päähän puistoonki istuskelee ja venailee että ne alkaa ja satuin sitte yhessä vaiheessa kattomaan kelloa ja huomasin että hups minuutti aikaa ehtiä pukkariin, vaihtaa vaatteet ja tunnille. Että emmä sitten mennytkään...
Nyt mä kuitenkin jatkan kumminkin Victoriousin uuden extra pitkän jakson kattomista so excited ja sitten nukkumaan! Moi!



haha näitten biisien nimissä on selväsi joku tietty teema....
EDIT// kyllä, tarkotin pesistä enkä korista :DD

3 kommenttia :

  1. söpöt arskat : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. öööö tarkotit varmaa pesäpalloa etkä korista ku kerra katoit väärät jne:D mut heeei tosi nättinä oot kuvissa(:

    VastaaPoista
  3. korispeliä...? tarkotit varmaan pesis :D

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .