28.6.2012

WEEKEND PLANS

IMG_8030-001
IMG_8041-001
Irene: Heiheei ! Tänään on taas yks näistä päivistä ku päädyn lagailemaan ja kattelemaan leffoja, ei siinä mitään kivaahan tää on, muttaku tänään ois Finnkinossa ne 6€ päivät ja oon yrittäny saada ihmisiä leffaan mutta kaikilla on jotain. Tai itseasiassa ei, oon vaan miettiny että kuka tulis kattomaan mun kanssa LOLin uusiksi...
Tää viikonloppu tulee olemaan ainakin näillä näkymin ihan superkiva ! Huomenna päivällä ois Mellun kanssa kokkailua ja leffan kattelua (mulla on leffaputki selvästi päällä), illemmalla lisää suunnitelmia kaveriporukalla. Lauantaina ois Oonan synttäreitä ja sunnuntaina ehkä kampaajalle menoa, tai sitte jotain muuta, saa nähä. Pitäis kanssa ruveta varmaan metsästämään sellasta juhlavampaa mekkoa Savonlinnaa varten, koska ollaan menossa yhen oopperan ensi-iltaan.
Että semmosia suunnitelmia, toivottavasti teilläki on tulossa tosi kiva loppuviikko, mä jatkan tästä nyt tätä mitään tekemättömyyttä, moimoi ! :-D

3 kommenttia :

  1. miks haluut nähä jonkun paskan teinileffan uusiks?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: haha kiitos ! :>

    Anonyymi: nojoo se on vähän makuasia, enkä tiiä että ootko ees nähny kyseistä leffaa mutta ite tykkäsin tosi paljon !

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .