8.7.2012

love's a game of easy come and easy go

IMG_8332
IMG_8321
IMG_8319
IMG_8377
IMG_8271-001
IMG_8268-001
IMG_8269-001
IMG_8261-001
IMG_8272-001
Irene: Oon ollut tosiaan melkeen koko viikon reissussa ja takasin tultiin vasta eilen, joten en oo pahemmin pystynyt postailemaan. Ylempänä näkyy siis pakkailuja, yhtä uutta mekkoa ja Mellun kanssa vietetyn leffailta(päivän) kuvia. Mä laitan noita tän viikon aikana otettuja kuvia mahd. pian, kunhan saan ne koneelle. 
Pidettiin Iinan kanssa aika extempore yökylä eilen ja tänä aamuna lähettiinkin sitten Valtteriin siinä seittemän paikkeilla Nannan kanssa. Mä löysin tällä kertaa vaan yhen jutun, mutta ehkä ihan hyvä ku noita valtsuostoksia on tullu viimeaikoina aika paljon. Mutta hei mun on nyt pakko mennä nukkumaan koska oon ihan sairaan väsynyt, pahoittelen mahdollisesti sekavaa postausta :-D

1 kommentti :

  1. hei kannattaisko sun mielest mennä valtterii viikol vai viikonloppuun ja onks siel paremmi kamaa syksyl vai näin kesäl? :-)

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .