28.8.2012

Sixpäkki kissanruokaa

IMG_9642
IMG_9612
IMG_9592-001
IMG_9611
IMG_9610
IMG_9594
IMG_9624 IMG_9629
 IMG_9618
Irene: Vielä ihan pari nasukuvaa, yritin valita sellasia kuvia ja tilanteita josta Iina ei laittanut ettette joudu kattomaan samoja uudelleen :-D  Ja sanon nyt vielä kerran, että oli ihan huippukivaa! Toikin on semmonen juttu joka pitää vaan kerran elämässä kokea, itse nasutettavana oleminen ja nasuttaminen. Yks ongelma tässä vaan nyt on: en tiiä mitä teen tolla mun armeijatakilla, koska tuntuu ihan sairaan oudolta käyttää sitä normipäivänä ton jälkeen...
Muuta asiaa mulla ei tällä kertaa ookkaan. Yritän kantaa kameraa huomenna messissä, koska kaavailin vähän sellasta "päivä mun kanssa" -postausta, musta ne on aina tosi kivoja. Huomenna on kumminkin sen verran kiireinen päivä, että en nyt lupaa mitään mutta I'll try! Huomisiin!

5 kommenttia :

  1. mulle voit myydä sen takin :P

    höh, harmittaa ku meil ei oo nasui :(

    VastaaPoista
  2. hahaa mäki voisin ihan mielelläni ostaa sulta ton takin jos et käytä sitä XD ja hauskoi kuvii!

    VastaaPoista
  3. voi ei, myy se mulle, mä haluun armeijatakin!!!♥ saima

    VastaaPoista
  4. missä päin te oikein huitelitte noi päällä :DD Ku mietin vaaan että meijän koulun läheiselllä pihalla näky jotain hulvattomiks pukeutuneita nuorii ja kuulu luokan sisään ku ne huuteli jotai :D

    VastaaPoista
  5. kivat kuvat (: ja tee ihmeessä sellane postaus :))

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .