20.9.2012

If love is blind, why do I see you so clearly?


IMG_0213
IMG_0203
 IMG_0224
IMG_0264
IMG_0202
Irene: Viimeviikolla pääsi käyttöön viimesin valtsulöytö, nimittäin valkonen neulehommeli mikskä tota nyt sanotaan? Oli kiva vetästä jotain lämmintä päälle ku aamulla rupee olee kylmä..
Mutta sori nyt on pakko hehkuttaa, nimittäin oon kuunnellu koko päivän Alex Gootin biisejä ja ah ne on niin hyviä! Oon ennenkin tykkäillyt niistä mut nyt ne kuulostaa taas jotenkin erityisen hyviltä. Käykää kuuntelemassa ainakin toi ylhäälle linkattu, se on tähän mennessä lemppari vaikka onkin yks niistä tunnetuimmista + sen musiikkivideo on ihana.
Ja syy siis siihen että oon ehtinyt viettää koko päivän ton homman parissa on se, että meillä oli tänään koulussa taksvärkki-päivä joten oon tehnyt työhommia kotona ja siitä palkka menee kai nuorisotoimintaan en muista mihin maahan. Oon itseasiassa tosi ylpeä että tein oikeesti töitä ! Mutta nyt kipasen nukkumaan, oon jo myöhässä mun normi nukkumaanmenoajasta, heippa!

Lopussa vielä parit uudet biisilöydöt, niin ihania kuunnelkaa!

3 kommenttia :

  1. kiva toi villapaita ja noi sormukset :)
    sun hiuksetki on tosi kivasti laitettu!
    muuten millo vastaatte kysysmyspostauksen kysymyksiin? ;)

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. whole wide world on ehkä yks piristävimmistä kappaleista ikinä:D ! rakastan teijän blogia <3

    VastaaPoista
  3. Juuli: kiitti :) toka osa on tulossa ihan superpian, pitää vielä muokkaa parit jutut !

    A: nii onki ja hih kiitos!

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .