8.10.2012

I feel like a big faker because I've been putting my life back together and nobody knows

IMG_0370
IMG_0352
IMG_0411-001
IMG_0406
IMG_0378
IMG_0339
IMG_0443
IMG_0440
Irene: Oltiin sunnuntaina Oonan kanssa testaamassa mun lahjaks saamaa skeittilautaa ja ihan ylipäätäänsäkkin vähän harjottelemassa molemmat ja totaaa ihan hyvinhän se meni, pientä vastoinkäymistä (jonka takia oon tänään nilkuttanut ympäri koulua) huolimatta, haha :D 
Oon kanssa ruvennut lukemaan semmosta kirjaa kun The Perks Of Being A Wallflower, jos tykkäätte lukee niin suosittelen tota, on nimittäin tosi ihana ja siitä on sopivasti ainakin jenkeissä tullut just leffa jossa yhtä pääosaa näyttelee Emma Watson jee ! Oon kanssa ihan koukussa tumblriin ja päivitän sitä varmaan miljoona kertaa päivässä. Siitä puheenollen jos teillä kellään on omaa tumblria niin laittakaa oikeesti linkkiä, rakastan uusien selailemista! Joku kyselikin joskus mun oman osoitetta joten laitan nekin tohon loppuun jos löytyy muitakin addiktoituneita.
Mitäs muuta, tuntuu että ois kauheesti kerrottavaa mutta nyt en muista mitään. Nyt kun on koeviikot ja semmoset ohi niin otetaan ihan vaan rennosti ja nautitaan suhteellisesta vapaudesta. Joo ja yritetään kanssa päästä takasin vähän parempaan postautahtiin :P
Mä rupeen nyt laittamaan iltapalaa, kaikille kivaa viikon alkua!

6 kommenttia :

  1. oi oot niin kaunis ♥ täs mun tumblr: emmakaisaa.tumblr.com

    :)

    VastaaPoista
  2. http://katsyy.tumblr.com/

    siin ois :3

    VastaaPoista
  3. mun tumbleri, en tiiä tykkäätkö mut... :D http://onekindofwonderland.tumblr.com/

    VastaaPoista
  4. http://ddreamingisbelieving.tumblr.com/ :--)

    VastaaPoista
  5. ahh toi sun dont trust style tumblr on iiihana!! <3 (:

    VastaaPoista
  6. http://pihlay.tumblr.com/

    hihii (----:

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .