17.12.2012

I have died everyday waiting for you


Yks kauneimmista kappaleista ikinä. Kuunnelkaa!

IMG_1492
perus perus...
IMG_1497
IMG_1508
IMG_1509
IMG_1522
IMG_1528
IMG_1513
IMG_1530
Irene: Mooi! Kuvia meijän eilisistä pikkujouluista. Toi vika kuva on sellasesta sairaan vaikeesta palapelijutusta mikä piti saada koottua ja sori ne jotka oli siellä ja sai kuunnella jo mun hehkutusta mutta I did it! :D pitkä matikka, pitkä matikka... joo ei.
Oon yrittänyt saada otettua asukuvia, mutta ei houkuttele lähteä tonne ulos jäätymään ilman takkia ees viideksi minuutiksi. Tänään jouduttiin kuitenkin palohälytyksen takia vikan tunnin aikana pihalle ja voin sanoa että oli kylmä!
Tällä viikolla on enää kaks koulupäivää jäljellä, sitten on vaan joulujuhla ja kirkko joten ei paha. Mulla on kaikkien joululahjatkin mietittynä, pliis taikokaa joku mulle rahat nyt vielä niitten ostamiseenkin :P Nojoo eiköhän tässä jotain keksitä.
Mä aion mennä tänään aikasin nukkumaan joten lopettelenkin tästä, heippa kaikki!

5 kommenttia :

  1. pikkusen noi luomareit :DDDD ihana irene ! <3

    VastaaPoista
  2. toi on oikeesti niin kaunis biisi! :)

    VastaaPoista
  3. Saara: BH cosmeticsilta :)

    Nanna: haha nooo joo :D

    Janina P: niin on, ah oon rakastunut!

    VastaaPoista
  4. mistä tilasit noi paletit?

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .