9.1.2013

mä en osaa päättää onks toi neroutta vai säälittävää

IMG_0526
smile !
IMG_0629
ristikoru uus ginasta !
IMG_0636
IMG_0640
carlings
IMG_0612
yemin dreamcatcher, so cute
IMG_0604
lisalta lainattu kynsilakka
IMG_0540-001
mun rakas ja minä
IMG_0511
lisan kirjottama teksti mulle... some day I'll understan !! :D
IMG_0510
kuuma mehu on päivän (viikon) sana ! ollu puolkipeen iha liia kauan..
IMG_0617
IMG_0625
mäki tykkään täst asukuvakouluympäristössätaiteilust..

Iina: Pientä päivittelyä taaas, muutama kuva vaati selitystä tohon alapuolelle mut sit niitä tuli liikaa, joten luovutin ja kirjotin kaikkiin jotai :-D Ollu aika perus pari viimepäivää, vaan kouluu ja matikankokeeseen lukua (päikkäreitä, dataamista, shoppailua, kirjastossa hengailua). Okei kyl mä vähän luinki :-D Huomen nähään miten meni.. Ku muistelen viimepäivii ni tulee vaa mieleen lukuisat keskustelut mitä on käyty meijän koulun parin viikon päästä koittavasta Tahko-laskettelumatkasta.. Kukaan mistää muusta puhukkaan ! Mut odotan kyl itekki innolla :-) Nii ja noista parista uudesta jutusta vielä, oon ihan innoissani koska kerranki löysin aleista jotain ! Tota takkiaki ihaillu jo pitkään Carlingsissa mutta ollu liian kallis. Muttajoo, nyt kuitenki safkan ja varmaan taas sen matikan pariin, moido !

4 kommenttia :

  1. oih, satutko tietää minkä merkkistä toi kynsilakka oli? :-) näyttää superkivalta!

    VastaaPoista
  2. sul on kyllä nii valottavan ihana hymy, aww8)

    VastaaPoista
  3. heidi: toi väri on kyl ihana ! ja loreal :)

    emma: hih kiitoos :>

    Juuli: thaanks ! :-)

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .