18.3.2013

näit yksii on vaa liikaa

IMG_4083IMG_4084IMG_4087IMG_4088IMG_4106IMG_4105IMG_4075

Iina: Hellou ! Parit kuvat yemin synttäripäivältä, onnee vielä ihana ! Nyt mun viimepäiviin on kuulunu perjantaijuhliminen, step up maraton, kirppistely, viisaudenhampaiden poisto (my god olin paineis siel) ja vikana: ben & jerrys ! Mulla on parhaat ystävät ikinä, oli heti ton hammashoidon (kidutuksen) jälkeen kysymässä kuulumisia ja halus tulla moikkaamaan (nauraa mun naamalle), ja toivat tota jätskien jumalaa, ah. Tästä eteenpäin mun ruokavalio meneeki smoothiepirtelöjogurttijätski-linjalla, weeho :-D melkonen haaste munlaiselle syöpölle, nyt jo himoitsen kaikkee epälitkuu mitä talosta löytyy.. Muttajoo, ehkä siinä oli tarpeels syömisitsetutkiskeluu tähän, cya !

4 kommenttia :

  1. Go home cake ur drunk!

    Sincerely, dré<3

    VastaaPoista
  2. ihan paras toi "vielä vuoden vitutus" :-D ja ben&jerrys ♥

    VastaaPoista
  3. eiks toi yemi oo kuitenki kakkosella? Meniks se vaa vuoden nuorempana kouluu?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: XDDDDD

    mea: hahha i knoow XD ja kyl♥

    Anonyymi: just näi (y)

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .