7.6.2013

si scrive schiavitù si legge libertà

IMG_2976
IMG_2979
IMG_2996-001
IMG_3029-001
IMG_3035
IMG_3036
IMG_3046
IMG_3047

Irene: Moikka! Toivottavasti kaikilla on alkanut kesälomat hyvin! Mulla on ainakin ollut tosi hyvä eka lomaviikko ruotsin abikurssista huolimatta :D On ollut ihanan lämmintä ja päivät on mennyt aurinkoa ottaessa, kavereita nähdessä, random reissulla Jumboon näkee frendiä ja semmosessa. Itseasiassa tolla nimenomaisella ruotsin abikurssilla törmättiin yhden vanhan kaverin kanssa joten oon itseasiassa tosi iloinen että menin!
Kävin tänään "koulun" jälkeen Johannan kanssa kaupungilla etsimässä mulle shortseja ja totaaaa tosiaan päädyin sitten ostamaan kaks mekkoa... Musta tuntuu, että en vaan oo shortsi-ihminen. Mutta löytyi kumminkin vihdoin ja viimein se maksimekko joten ehkä se on ihan okei :D Mekoista en laita vielä parempaa kuvaa koska ne tulee näkymään päällä kuitenkin joku miljoona kertaa.
Nyt palaan HIMYMin ja vesimelonin pariin jee moimoi!

3 kommenttia :

  1. mitä aineita kirjotat syksyllä?:) haha ja koska oot ajatellu alottaa lukemisen? miks oot tolla ruotsin abikurssilla?

    VastaaPoista
  2. uui ihana toi kolmas kuva!! :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: yhteiskuntaopin ja englannin. oon itseasiassa kaivanut jo ekan yh kirjan esille, mutta lukemaan rupeen varmaan viikon päästä kun toi mun abikurssi loppuu. Oon siellä koska en osaa ruotsia yhtään ja kirjotan esseet puoliks suomeks :D

    Anonyymi: kiitos! :>

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .